Lite långt och trist inlägg.

Jag skulle gå och lägga mig och läsa, sen får jag ett sms... Sen så får jag ingen lust att sova.. Men jag får lust att blogga. Och nu bloggar jag. Och jag är väldigt trött faktiskt. Men jag tror inte jag skulle bli piggare om jag sov i 7 timmar eller 1000 år, jag skulle nog fortfarande va lika trött. Det känns så iaf. Förresten har jag inte tränat på engelskan ett dugg, applåder! (jag har den tills imorgon) Aja, det löser sig nog, på ett eller femhundra vis.

Oj, vilket himla meningslöst inlägg. Varför gör jag dethär inlägget egentligen? Det känns riktigt meningslöst faktiskt. Men förresten! Heter det; Meningslöst eller meningnslöst!? Jag är kanske inte så bra på svenska trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0