JAG MISSA BUSSEN IDAG.

Vill ni veta en sak? Egentligen skulle jag va hemma vid sisådär tjugo i fyra. Istället kom jag hem vid kvart över fyra... Jag missade nämligen den där j***a f****** bussen! Haha när¨å, nu ska jag inte sitta och svära här i bloggen.. Men hur gick dethär till då?

Jo. Jag, Marie och Lovisa skulle gå ner och ställa oss och vänta på bussen, när jag ser att bussen redan står därute, så då typ skriker jag det till Marie men hon tror mig såklart inte och så ser hon det själv och då börjar hon springa som nån annan liten apa! Sen när vi kommit nerför trappan och ska sätta på oss skorna ser vi hur bussen åker iväg... Jag får typ panik x'd Börjar typ skrika jättemycket! Men fick gå till musiksalen där josse va och så åkte jag me pappa hem ;)

Marie kommer seeen! HÖHHÖHÖÖH!

Watched my life pass me by
in the rearview mirror
Pictures frozen in time
are becoming clearer
I don't wanna waste another day
stuck in the shadow of my mistakes - yeah   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0