Raise your voice

Hej! Idag var det skola, sen åkte jag till mormor och åt mat ;) Förresten! Vet ni vad jag är beroende av?  Jag är beroende av SAFARIYOGHURT!! Jag skulle helst se mig sitta med en safariyoghurt i handen hela tiden, men det går ju inte! Fast det skulle vara väldigt härligt!

Jag tror jag ska gå och ta en tekaka för att försöka hålla fingrarna från dom härliga safariyoghurtarna som står i kylen..  :D



Förresten har vi fått hemlig kompis i klassen som vi ska ha i en vecka. Men hur är man snäll mot nån man knaååt pratar med annars....? ;)

Kommentarer
Postat av: Maii<33

Ärru Fin eller vaad ?? :O <33

2011-01-31 @ 21:43:13
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0