Ihiihihi! MÅNGA BILDER :D

Hej! Var inte i skolan idag hellre, och vid ett åkte jag och mamma till sjukhuset för att kolla min hals! Fick ta blodprov och så skulle dom ta en "tops" i halsen för att få lite på den typ! Usch! Jag hatar sånt! Har gjort det 1 gång förut, det var när jag hade körtelfeber :s
Men det var väl inget utan en vanlig förkylning, men om vi inte skulle ha åkt utomlands så skulle vi aldrig åkt till sjukhuset idag, då hade vi väl väntat och sett om det gått över. Men eftersom vi ska utomlands så var det bättre att kolla nu, ifallatt jag skulle ha behövt fått pencillin!

Men jag var inte på mârten idag då, men jag ville ha mârtensgodis, så då köpte min snälla mormor det till mig ♥















HIhihihihihii!

Men vem ska jag gå med imorgon? Får kanske försöka få tag på Marie? Men jag vet inte.. Jag vill ju, men jag vet ju inte när hon ska dit och vem hon ska gå med... Jag kanske får gå med mamma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0