Uppdatering....

Hej! Nu har jag fått ett internet som kommer vara tills imorgon! Jag ska fösöka skriva lite imorgon också då alltså! Kan ju berätta att det är hur underbart som helst här! Varmt och skönt! I tisdags när vi kom hit så packade vi väl upp alla saker och sen blec det att gå ut och handla lite att ha till frukost dagens efter. I onsdags badade vi i poolen. I går gick vi till havet och badade, var ganska blått vatten, fast lite grumligt... Senare på kvällen blev det att gå längs strandpromenaden, och vi kollade i lite affärer.. Jag köpte mig ett vanligt svart linne för 10 kronor!
Idag har vi badat i poolen och inte gjort så mycket mer!



Kommentarer
Postat av: Maii <3

Du skriver : GÅ IN PÅ MSN!!!



Jag svarar : Förlååt !! Men jag har vör hem hos Esmée idag xD ^^

2010-09-17 @ 20:52:26
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0