Tneriffa!!





Sådär! Nu har man väl gjort iordning ungefär allt! har packat ner allt (skulle jag tro?) och fixat mg ochsådär! Vi åker väl hemifrån vid 9 ungefär och börjar vår bilresa mot Gardermoen! Ja, sen så får man väl checka in, göra kontroller osv.. Och vid halv tre (?) tror jag det var, så ska vi väl åka iväg med planet till Teneriffa! Nej nu ska jag kolla så att allt är nedpackat!
Ska väl försöka skriva någon gång under de två veckorna också! Beror på hur dyrt internet är där!

Marie:
Hej dååå !! ha det så kul i Teneriffa, kommer sakna dig ;) <33

Linnea:
Jag kommer sakna dig med! Jag kan sola lite för dig med :)<3

Marie:
haha!! gör det du :)

(det var alltså min och Mariea "pratstund" (sms-stund?) imorse! Och jaa! Jag kommer sakna dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0