Painting





Har nyss suttit och tittat på klipp på youtube och undertiden har jag målat, såhär blev det. Det tog mig en halvtimma att göra den, vilket är väldigt snabbt, vilket ofta resulterar i ett dåligt resultat. Kanske ska fortsätta måla på den någon dag, för att försöka göra den lite finare iaf..? Målade iallafall ögonen och munnen i färg. När jag målar ansikten använder jag mig väldigt sällan av färger, men fick lust med det idag^^
Ska väl snart gå och sätta mig och kolla på tv tror jag, inget speciellt att se men.. Sen blir det väl att göra sig iordning för kvällen och gå och lägga sig, skola imorgon ju!

(veeet, jättedåliga bilder som är tagna i webcam, men orkade inte ta kort med min riktiga kamera, och dessutom är den slut i batteri)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0