Lääxor

Egentligen borde jag gå runt och städa nu, men sitter här i väntan på att min huvudvärk ska försvinna! Hoppas den gör det snart! Jag hatar tisdagar! Bara jobbiga! Men jag klarade den här tisdagen också rätt bra! Har iallafall tränat lite på engelskan.. Ska nog snart titta lite på matten också, och läsa lite i en bok... Och sen har man väl lite andra grejer som också behöver göras. Menmen... Annars har det väl inte hänt så mycke idag..? Nej tror inte det!







Man försöker va så snäll som man kan, men ändå bli det bara fel. Vad ska man göra för att det ska kunna bli rätt?

Kommentarer
Postat av: Maii <3

Du skriver : HAHAH!! Och när vi sprang genom väskorna och alla typ: Men ni får inte springa här! FAST VI SPRANG ÄNDÅ :D



Jag svarar : HAHAHAHA !! Jaaa xD Det är MYCKET som hänt oss du xD <3

2010-09-07 @ 19:32:48
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0