Ett ganska rörigt inlägg!!

Nu har jag väl varit hemma ett tag. Vi gick upp klockan kvart i 3 på morgonen och dushade och åt frukost (jag drack en kopp kaffe? :O TILL FRUKOST!) fast man orkar inte äta så mycket så tidigt. Vid halv 2 var vi iallafall i Norge! Sen åkte vi väl till toria och handlade och sen blev det att åka hem! Har väl kanske saknat katterna lite och sådär... Men det hade inte gjort nåt att stanna i Teneriffa 1 vecka till ;) I söndags var vi på en utflykt - rolyal delfin. Det var en båt där man åkte ut på havet och så fick man se valar (grindvalar) och så skulle man kunnat se på delfiner fast vi såg inga! Men det vat jättekul ändå! Haha :

Jag: Jag känner mig som mormor!
Mamma: Varför då?
Jag: Jag känner mig helt borta!




Nej nu blev jag allt mätt
Jag känner mig varm
Men ska vi inte ha med vatten?

--------- Det är mormors favotitrepliker! ---------


I
morgon ska Marie med mig hem! Jag har massa smaskiga nyheter för henne att berätta, och hon har nog säkert också en massa läckra nyheter att berätta! Och jag ska prata med mina andra kompisar också! Hoppas dom har saknat mig, eller kanske dom har tyckt det har varit superskönt när jag varit borta? Ja, det återstår ju att se!

Nu ska jag se på Idol! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maii ! :D

Nejnejneeej ! Alla har saknat diig !! :D <33333

2010-09-28 @ 21:40:12
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0