A Drop In The Ocean





Idag slutade jag klockan 10 i 4! Då fick jag skjuts av mamma hem. När jag kom hem gjorde jag läxor tills klockan blev typ 7! Såå seeeg1 Det var matte såklart... Jag kanske inte är "dålig" (fast inte lika bra som min syster heller)på matte, men det är så himla tråkigt! Fast jag försöker tycka det är kul.. Fast jag har väl alltid tyckt matte är tråkigt så.. Kollar på Idol gör jag också! Fast det finns inte så mycke mer att berätta nu. Så´här sätter vi punkt! Bye!





Its just a drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you cloaser than most
Cause you are my heaven.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Naaaw! :') Så gulligt av dig! Med tanke på hur matteprovet gick idag, Nu blev man ju lite gladare.

Men du är ändå bättre på engelska! ;)

2010-09-30 @ 21:09:45
URL: http://pocke.blogg.se/
Postat av: Maii :D

Yeeah :) That Song Is Good :P

2010-10-01 @ 16:44:07
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0