Sant'

Ja idag kan jag säga att jag har varit livrädd!!  Det BRANN JU I HUSE!!!


Jag och Marie satt vid datorn så o´ch helt plötsligt börjar brandvarnaren och jag ställer mig upp och håller för öronen och skriker DET BRINNER!!! Och jag gåt till hallen och kollar till vänster (till köket) Och jag ser nåt oranget! Det brinner verkligen! och Mamma var och hämtade Josefin vid vägen och jag och Marie springer ut, UT!! Ja och jag hade gärnat stanna kvar där men då skulle ju huset brinna upp så då tar jag lite snö och det gör Marie också. Och kastar på spisen och det gårju inte så bra såklart.

Sen så sa jag till Marie att hälla på vatten på spisen och jag ringer till mormor eftersom att hon bor väldigt nära och jag säger DET BRINNER! och hon skyndar sig hit och så Marie fortsätter slänga vatten på spisen tills det slocknar och allt går ju bra till slut men jag blev  verkligen jätte rädd.  Men nog om det


I morgon ska vi pka skidor i skolan. Annars har jag inge mer att säga:) Bye Bye!

Det där skrev jag i mars i år i min och Maries blogg. Haha! Inte så smart att springa ut och ta snö kanske, men vi fick typ panik... Det är så otroligt mycket som vi har gjort tilsammans. Och mer ska det bli, hoppas jag! Fast kanske inte såhär äckligt läskiga grejer kanske?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0