Let it be

Jag vet att jag inte bloggade nåt igår, men jag hade inte tid, jag satt inte ens vid datorn igår O__o

Idag var Marie med mig hem! Vi hade så kul så tills sist så låg vi på golvet och skratta! Och hon försökte göra så jag skulle ramla, hon tog mig bara i benet så satte jag mig ner och typ skrek: NEJ SLUUUUTA! Sen skratt xD
Sen kom vi på att göra sockerkakssmet! Den blev typ ÄCKLIG! Först glömde vi att ha i margarin (!) och innan vi kom på det så hällde vi i massa kakao! För då trodde vi att det skulle smaka kladdkaka! Men det gjorde det inte! Och så skulle man ha mjölk, liksom MJÖLK i sockerkakssmeten. Vi tyckte det var jättekonstigt! Men vi tog i det ändå och jag bara: Det smakar för mycket mjölk tycker jag, jag tror jag måste ta mig lite mjölk xD VI HADE HELT ENKELT VÄLDIGT KUL. ♥

Jag och Marie gick och sjöng på denhär hela tiden! Vi hade den på hjärnan!

 


Kommentarer
Postat av: Marie :D

Wihiii !! :D Du är BANNE mig den bästa man kan va mää ! :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-11-10 @ 20:25:23
URL: http://maiiii.blogg.se/
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-13 @ 16:18:07
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0