Just a pony tale



Idag är det freeedag! Och det är så skönt! Idag i skolan hände väl inte så mycke speciellt tror jag inte. Förutom vid kvart i ett, då min klass hade slutat för dagen (Och dom andra sexorna slutar typ halv två) så hann jag se Marie innan hon hade börjat lektionen. Då berätta hon att hon hade ramlat på gympan och satt sig på handen, så hon hade oont i den. Så jag fråga om hon skulle till skolsköterskan då och så gick hon dit och jag följde med + 2 stycken till ifrån min klass. Så fick hon sig väl ett litet bandage ;) Men vi får hoppas det går över!

Förresten! Ser ni? Jag har en hästsvans i håret! Har typ aaaaldrig det! Men det är så många som säger jag är fin i det! Är jag det? Hmmm vet inte..

Kommentarer
Postat av: Marie :P

Ja du är fin i deet :D

2010-11-19 @ 17:18:37
URL: http://maiiii.blogg.se/
Postat av: Marie !!!!! ^^.

sv. Jaa Preciis ! ;D

2010-11-19 @ 18:45:47
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0