Jag blev ganska förvånad

Jag ska nu berätta nåt som är ganska kul, typ! Min storasyster, Josefin ska va med i Julshowen!
Alltså hon är ju såhär blyg och så och hon säger nästan aldrig nåt och ja, hon är väl ungefär lika blyg som mig kan man väl säga. Men det roliga är att hon en dag kommer hem och säger:
Jag har anmält mig till julshowen, jag ska sjunga.
Och man typ: Whaaat!? Men hon sjunger ju bra så, varför inte ;) Men hon sa att om hon skulle ställa upp i julshowen skulle jag ställa upp i UKM. Det vet jag inte om jag ska men... ;)



Vet ni en annan rolig sak? Snart kommer det upp ett inlägg om Julmust! Tänk er ett inlägg endast om julmust! Det måste ju bara bli awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0