Bloggis



Idag var Marie med mig hem! Vi gick till mormor och åt mat! Sen när vi skulle gå därifrån tog vi med en grön "pulka" (det är ingen pulka, ska man kalla det madrass?) Och stjärtlappar (heter det verkligen så? Jo jag tror det!) så gick vi in och satte på oss thermobyxor och gick ut och åkte madrass! Vi hade så himla kul!
Vi gick väl ut vid typ 3? Halv 4? Sen gick vi in vid 5! Vi ramlade omkull och gjorde kullerbyttor och allt möjligt på vägen ner för backen! Vi kände oss som 5 åringar!

Nej vet ni vad jag kom på? Jag glömde 2 saker på min önskelista! Viva la juice! (En parfym) Och en ritplatta! Åhhhåhå! Vill verkligen ha det! Då kan man ju måla jättefina bilder på datorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0