Amazing



Hej!

Idag så blir det att åka till badhuset! Med Mariiie. Har inte varit till badhuset på länge, så det ska bli kul att åka dit! Idag gick jag upp vid 9 ungefär, då satte jag mig och spela super Mario Sunshine! Bästa spelet ever! Har typ spelat igenom det (inte helt själv) 3-4 gånger ungefär, om inte fler! ;)

Sen så åkte vi till Nötberg och gjorde iordning för vintern, lägga kuddar i påsar och sådär.
Igårkväll "kollade" jag på paranormal activity! Fast jag kollade inte så mycke, för jag försökte typ att sova, för när jag kolat på en skräckfilm känns det som jag blir förföljd typ! Men jag kollade lite ändå! Ihihihih ;)
Den var läskig, i slutet. I början hände det inte så mycke, så blir det mer och mer... !

Nä nu ska jag hitta på något annat! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Fia

Söt blogg!:)

2010-11-01 @ 22:09:43
URL: http://femtonfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0