MASSA BILDER :D

Hej! Nu ska jag berätta om vad jag har gjort de senaste dagarna :)

Igår så var jag på Josefins (min storasyster) konfirmation och sen så åkte vi ju hem och åt smörgåsttårta och sen vanlig tårta, senare när alla hade åkt hem så gick jag och Josefin ut och tog kort, eller ja jag tog kort på henne. Idag så har jag varit i kyrkan och sådär och efter det så skulle Josefins kompis ta kort på henne så vi fick stanna i Torsby ett tag till och sen när jag kom hem har jag inte gjort så mycket, var ute och hoppasde studsmatta jämt nyss :) Nej nu ska ni få se lite bilder som jag tog på Josefin igår.  :D

 THIHI inte på Josefin men bilden blev bra så den får ända vara med :D







Dessa bilder är tagna med min kamera :) Nej nu ska jag gå eller ska jämt lägga upp en bild till fast i tt nytt inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0