Böcker

Hej!! Idag så har jag varit i skolan, nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. Jag ha läst en stund nyss ungefär och vet ni folk vad jag läser? Jo jag läser klass 7 B - den nya klassen men det roliga är att jag redan har läst alla dom böckerna (förutom den första: Klass 7 B - Sommaren före sjuan) MEN DOM VAR SÅ BRA SÅ VAR TVUNGEN ATT LÄSA DOM IGEN!! Haha så jag har typ kommit halvvägs iden första boken :D Och nej jag har inte läst så mycket idag jag har hållt på med den ett tag :D:D Här kommer ordningen på böckerna om ni är intresserade!

1. Sommaren föra sjuan                                       
2. Den nya klassen                                             
3. Fem kyssar och en fest                                  
4. Varma händer och frusna hjärtan                   
5. En känsla av november                                 
6. Veckor av lögn                                             
7. Det som gör ondast                                      


DÄR VAR BÖCKERNA HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0