Min dag

Hej! Idag så följde Marie med mig hem och vi hade jätte kul som vanligt! Först så gjorde vi iordning maten det blev tacos! MUMS , sen gick vi ut på studsmattan för att sitta och prata och sen hoppade vi lite och sen tog vi rabarber och hoppa lite mer och sedan gick vi upp i åsen och där gungade vi lite granna och sen fick vi en idé om att vi skulle mata myrorna med socker så vi smeta in ett pappaer med socker HAHA tror i alla fall myrorna blev glada ;)

Men nu måste jag bara få säga en sak!!! VILKET UNDERBART VÄDER!! och så menar jag verkligen underbart!!
Fast nu måste kag få säga en annan sak!!! DUMMA DATOR  Min dator har börjat krångla jätte mycket och då stängs den av fast i går fick jag igång den igen och la över en massa bilder till mammas dator och sen hängde den sig och nu får jag inte på den igen och det finns ju en massa dokument i den datorn som jag  verkligen skulle vilja ha kvar! :( :( :'(

Jaja ha en bra kväll

Förresten! Imorgon är min skola ledig :D
En rädd Marie och Linnea som inte ville åka färja (i somras )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0