HEJHEJ!

Hej! Nu var det ett tag sen jag skrev (i onsdags) Så nu tänkte jag skriva ett inlägg igen! Som ni vet har ju jag och Marie en blogg tilsammans och det har jag ju redan berättat men nu har Marie fått en egen blogg :D Kul!!! Det är jag som har gjort hennes hedaer och det är också jag som har gjort headern på våran gemensamma blogg om någon undrar ;) THIHI!!

Annars har jag inget att berätta. Är förkyld ;( Uschamej!! Ohjuste jag ringde eller jag menar skickade sms förut till Marie om hon ville sova här men det ville hon inte för hon ville vara hemm ;( Uschamej för det med!! Och jag och Josefin har haft jättetråkigt idag! Ungefär som vi hade i påsk vi satt och kollade ut genom ett fönster HAHAHA!!!!

Jaja!! Nej nu ska jag gå :) Hörs någon annan dag!

 EN LITEN COOLIG BILD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0