Mormors glasscafé

Idag har jag faktiskt gjort något annat än att bara suttit hemma och haft tråkigt! Jag och mamma åkte nämligen till Mormors glasscafé runt 12 idag. Jag tog 2 olika slags chokladkulor med chokladströssel, och mamma tog en glass med 3 kulor. Efter vi ätit glassen gick vi ner till till stranden och kände på vattnet, och det var faktiskt ganska varmt! Imorgon åker jag och Marie till Stöllet (det finns en jätterolig lekpark där xD) Så vi är väl där ett tag, jag tar med kameran också! (om jag inte glömmer den.)

Här är lite bilder från dagen:

Min glass:



Mammas glass:



Jag känner på vattnet:


Bilderna är tagna med mobilkamera! Jag vill också säga att jag klädde mig alldeles för varmt för dagens väder! Jag visste inte att det var så varmt så jag satte på mig jeans och långtröja^^


Mormors glasscafé är väldigt mysigt och jag rekomenderar det stället för er som är sugna på lite glass i sommarvärmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0