goodnight

Nu ska jag snart soova :) Fast ska kolla lite på tv snart och sen blir det att borsta tänderna och sen bums i säng! Är faktiskt ganska trött, så det ska bli skönt att sova! Josefin ville att jag skulle se på en skräckfilm halv 1 inatt men det sa jag nej till, är faktisk för feg trött för det ;) Men det kan va riktigt kul att se på skräckfilm ibland, men jag känner mig alltid iaktagen 1-2 dagar efter jag sett en skräckfilm haha!

Förretsen har jag tänkt att köpa en dator så snart som jag har råd till det, eftersom att min gick helt och hållet sönder för ett tag sen :( Så har ni något tips på en bra dator så tar jag mer än gärna emot det!








Har på mig en pyamas med ett slott på (spökslott typ)! Skulle ju passat finfint till om man skulle sett på skäckfilm ;)




Kommentarer
Postat av: Maii <3

Jag förstår INTE hur du kan va sö fiin ! <333

2010-07-31 @ 12:38:00
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0