Blogga

Jag vet att jag inte bloggade nåt igår.. Men orkade bara inte! Fast ska försöka blogga nu, men vet inte hur jag kommer lyckas.

Nu har man väl gått 3 dagar i skolan.. Ganska kul, men har inte sett marie på hela dagen idag (förutom på morgon och kanske 1 minut mellan en lektion) Vi får nog försöka va med varandra någon dag... Men villken?
Glömde jackan gjorde jag idag också, i skåpet.. Eller glömde gjoerde jag väl inte direkt, jag hann inte!

ÅHHH NU KOM DET JU EN KATT SOM BÖRJA GÅ PÅ TANGENTBORDET :@ Han skrev en massa som jag inte ville skriva ju!









Kommentarer
Postat av: Maii <33

AWESOOOOOOOME ! xD <333

2010-08-25 @ 17:02:38
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0