The first day in shcool



Nu är man väl hemma från skolan sen några timmar, var väl rätt okej! Vi hade väl inga riktiga lektioner men imorgon blir det väl det iaf! Fast vi ska ha gympa första lektionen vilket jag inte ser framemot, fast det ska nog gå bra ändå!
Klassen är ju ganska bra, men jag vet inte... Jag känner mig lite utanför.. Eller inte utanför direkt... Alla är så snälla så, och jag får väl va med dom, men jag känner mig lite vilse utan Marie! Jag önskar att jag och Marie hade kommit i samma klass! Vi har alltid gått i samma klass, och hon har liksom varit som.. va ska man säga? En extramamma i skolan typ! Haha! Men det löser sig nog!


Sitter och vätar på att mamma ska komma hem just nu! Men det gör hon väl snart, skulle jag tro.. Hon kom faktiskt nu!



Kommentarer
Postat av: Maii <3

Heej ! Jag heter Marie, Jag är Linneas extra mamma ! xD <33

2010-08-23 @ 17:37:47
URL: http://maiiii.blogg.se/
Postat av: Maii

Du skriver : Kul att du hade kul iaf.... "/ Jag hade väl ganska kul... FAST NÄÄÄÄ ;@

Jo lite!



Jag svarar : Men du kommer snart få kompisar Linnea :D Jag har inte fått kompisar... Sen så får vi ju va med varann på rasterna som vi har samtidigt, sen så slutar vi samtidigt också, åker samma buss och sånt ! :D Såå du slipper inte mig på ett tag ! :D



2010-08-23 @ 18:16:17
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0