Lalala

GAAHHH!!! JAG SKREVE ETT INLÄGG OCH DET FÖRSVANN :@ Jaja! Vi testar igen!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, som vanligt då!?
Förut idag bakade jag och mamma stövelkaka? Brun kaka? Vad det nu heter! Och den blev riktigt god ÄVEN OM VI GLÖMDE ATT HA I POTATISMJÖL!

Ska
snart gå ner och måla! Har suttit uppe på mitt rum nu i flera timmar känns det som, men det kanske jag har? Fick en sån otrolig lust till att måla när jag satt och kollade på ett par teckningar jag har gjort... Så då får det bli att gå ner och måla somsagt! Det tycker jag låter väldigt bra!






Kommentarer
Postat av: Maii <3

FiIiIiIin ! :D

2010-08-18 @ 19:50:45
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0