Skor och sånt

Hej allihoppa! Idag har jag varit hos mormor och hjälpt henne måla litegrann, men nu sitter jag här! Sen idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, men någonting bir det väl antar jag^^  Marie är upp hos sin mamma idag, så jag tror inte det blir något idag hellre haha! Alltid är det något ivägen, antingen går det inte för mig eller så går det inte för henne!
Men visst kan jag väl åka till henne, men det är lättare när hon är hos sin pappa, lixom!

Men nu ska ni få se på mina nya skor!








Kommentarer
Postat av: Din lilla Maii Som du Känner :D

Hahaa ! Ja det är nog lite lättare om vi gör nått när jag är hos Pappa ! xD



Ojj ! Det var verkligen fina skoor ! :D <33

2010-08-10 @ 14:04:41
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0