Sommarlovets sista dag!

Har inte bloggat nånting idag! Men det är sommarlovets sista dag, och den vill man ta vara på! Idag har jag ialla fall varit kastat in ved. Låter kul va? Fast nää Men ialla fall, vid 5-tiden idag åkte jag mamma mormor och Ivan till Petteråsen! Har inte varit där sen dom gjorde om, och där blev det glass! Efter glassätningen skulle mamma hjälpa mormor med att få in bilder till datorn från kameran, och sen så kom väl mormor på att hon ville beställa hem kort, och det tog lååååång tid! För det var måååååånga bilder! Men nu är jag iallafall hemma, så det blir väl att göra sig iordning för sängen snart! Eller faktiskt nu! Det är ju faktsikt skola imorgon! Men vet ni en sak? Jag är inte ett dugg närvös, faktiskt!



Jag fick en pincett hemma hos mormor, och den är lika liten som mitt lillfinger! Jag tyckte den var så gullig, så jag fick den! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0