runt dammen på 30 min

Idag har jag inte bloggat något, hihi ;) Men iallafall så gick jag till mormor vid 11 då fick jag fika där, sen så plockade jag lite svarta vinbär där. När jag kom hem satt jag vid datorn och så har jag kollat lite på tv.

När klockan var 6 kom Josefin in till mig (jag satt vid datorn) Och fråga om jag ville med ut och gå, och snäll som jag är så följde jag väl med, och vi gick runt dammen och vi skulle gå det på 30 minuter! Ucsh säger jag bara! Det var jäääättejobbigt! Jag kan säga såhär: Jag går aldrig runt dammen på 30 (okej 25 (!!!!) minuter) igen!



Syyyster :)♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

<3

2010-08-04 @ 20:23:01
URL: http://pocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0