New Computer!

Hej! Harit till Torsby hela morgonen idag faktiskt, vi åkte dit vid 20 i 8 och skjutsade Josefin till jobbet och efter det åkte jag och mamma till hennes jobb ett tag i väntan på att klockan skulle bli 9. När klockan väl var 9 åkte vi til Mats skog och (ingen) fritid Sen blev det att åka till Toria för att handla lite mat! När vi var klara där åkte vi till Tärnemarks ur och guld med ett armband som hade gått sönder som tog ungefär 2 minuter för dom att laga. Och efter det mina damer och herrar åkte vi till Dator Center och jag köpte mig en ny dator! Och jag är såå glad! Den är verkligen jättefin och jättebra och allt den kan tänkas va ;)
Så sitter här hur glad som helst!

Det är faktiskt ganska bra webcamrea i också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0