My shopping

Hej! Igår var jag ju till Karlstad och shoppade, sen när jag kom hem tog jag kort på kläderna jag hade köpt, sen så tänkter jag lägga upp bilderna på här på bloggen, men det gick inte! Det ÅSKADE ju :(
Vet ni en sak? Jag är rädd för åska! Det åskade mycket igår! Och mamma va inte hemma så jag och Josefin var ensamma hemma, och det slutade med att mormor fick komma hit ett tag på kvällen ;)
Men Josefin var så snäll så, hon gjorde varm obo'y och sånt^^ ;P
Men idag åskar det inte och vi får hoppas på att det inte kommer börja göra det hellre. Men jag och Josefin ska iallafall sova hos pappa inatt, men jag kanske tar med datorn dit^^

Här kommer iaf bilder på det jag shoppade!

Ett par gula shorts från H&M


Ett par svarta jeans från H&M


En röd tröja från H&M


Nagellack från H&M


Resten kommer senare!




Kommentarer
Postat av: Maii <33

Va fiiint ! :D <3



Du har bra stiil ;)

2010-08-14 @ 12:00:52
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0