Liten datormus!

Hej! Sen det senaste inlägget har jag bara suttit vid datorn! Alltså har jag suttit vid datorn typ hela dagen. Men vi skyller på att det är för att jag har en ny dator! Kanske ska göra nåt annat snart, men det är så svårt att slita sig från datorn Haha ;)
Sitter och kollar lite på The Tyra Banks Show, Ganska kul!
Vet ni? Jag har en jätteliten datamus! Och så är den lila med "paljetter" på typ xD
Bild:





Och vet ni var jag fick den ifrån? Jag köpte mig en bratzdocka en gång, och då fick man med den :D Den är faktiskt väldigt bra, plus att den är väldigt söt!

Hörs senare! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maii <3

Hahehö ^^

2010-08-11 @ 15:50:54
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0