Halsband!







Idag gade jag halsband och ett armband till smycken! Använder nästan aldrig halsband men jag har kommit på att det faktiskt är väldigt fint! (Eller jag har väl alltid på mig armband, men dom har jag på mig varje dag, idag hade jag tillochmed ett extra armband! Men det får ni ingen bild på ;)) Men kan ju också tillägga det att både halsbandet och armbandet jag hade på mig har jag fått från Marie! ♥



Skolan gick väl bra idag med, och efter skolan blev det dans!  Var gnaska kul, men vi dansade väl inte riktigt, men det kanske man inte brukar göra på första lektionen på terminen ? Nu sitter jag och har inget speciellt att göra, tror jag snart ska ta ett varmt bad, för jag fryyser, särskilt om fingrarna! Nej nu har jag väl inget mer att berätta! Skriver nog mer sen!

slänger in en liten låt också! Kanske dagens veckans bästa låt?




PS: Är fortfarnade förkyld -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0