Fun!

Marie åkte hem för en stund sen, så nu har jag inte så mycket att göra.. Kan ju berätta lite om vad vi gjorde igår iaf.

Först och främst så satt vi vid TV:n och kolla på när Josefin spelade TV-spel. Efter det blev det väl att äta tacos! När vi hade gjort det så låg vi framför den öppna spisen (mamma hade gjort eld igår med!) och kollade lite i skolkatalogen och skrattade åt rätt så många saker! Haha! Vid 9 blev det att se på Bröllopsfotografen! Lite rolig sådär, på några ställen! Filmen slutade väl vid halv 12, och då var vi himla trötta jag och Marie, så vi gick väl och gjorde oss iordning för sängen, vid 12 så hade vi bäddat, satt på oss pyamasar och allt sånt. Vi somnade väl vid halv 1 ungefär!

Idag har vi också ätit tacos, för det blev så himla mycket mat kvar, sen åkte väl Marie hem!

Idag är man förkyld också "/ Drygt äre!

Nej nu ska jag lyssna på massor av musik och kolla runt lite på internet. Hörs senare! Bye





Gammal bild^^


Kommentarer
Postat av: sara

absolut dem är supersöta :D:D jaså? bara en? hm, jag trodde inte hon skulle få 6 st. tyvärr så klarade sig inte den första hon födde. men så kom det 5 till :D

2010-08-29 @ 17:34:00
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0