Everytime

Nu är jag hemma igen! Jag såg väl några datorer som var lite intressanta, men vet inte om det blir något, har inte så mycke pengar direkt, eller mycke är der väl men inte så mycket som en dator kostar^^

Jaja, annars vet jag inte vad det blir, det blir nog inget med Marie heller, precis som alla andra dagar. Och snart börjar skolan också som jag kommer gå i 16 dagar och sen åker jag till varmare väder! Det ska verkligen bli såå skönt! Fast först är det mârten, vilket också ska bli superkul, såklart!

Nej ni får ha det så bra så hörs vi senare! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Den lilla Maii

Pax för att jag ska gå på Mârten med diig ! :D <3

2010-08-09 @ 16:36:36
URL: http://maiiii.blogg.se/
Postat av: Den lilla Maii

Svar till: Är det du som skrivit den texten? Eller med hjälp av någon?? Du brukar inte skriva så i vanliga fall ;)



Hahaa ! Jaa du Linnea du ska få ett enkelt svar på det ! :D Det var Malin som skrev xD Tror faktiskt hon var VÄLDIGT Flummig när hon skrev det ^^ xD

2010-08-09 @ 16:40:29
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0